حقیقت وحدت

فضایی برای یافتن حقیقت

حقیقت وحدت

فضایی برای یافتن حقیقت

مدتی است بعضی از شیعیان یک جمله از آیت الله خامنه ای شنیده اند که " تشیعی که از لندن ترویج شود به درد نمیخورد" با این جمله شروع به اهانت و کلیپ سازی در آپارات برعلیه مرجع شیعه یعنی آیت الله العظمی سیدصادق شیرازی حفظه الله کرده اند که گویی مصداق جمله رهبری ایشان و خانواده محترم ایشان است؟!!

آیا  این سوال شما هم است که کدام یک از شبکه های ماهواره ای مورد تایید آیت الله شیرازی است؟ شبکه فدک در لندن؟ شبکه اهل بیت در قلب امریکا؟ کدام شبکه؟

 

معظم له فقط شبکه ماهواره ای مرجعیت را تایید کرده اند و فرموده اند: نظرات ایشان فقط و فقط از این شبکه بیان میشود! و لاغیر!

حال سوال اینجاست: اگر شبکه ی امام حسین پس از 7 سال برنامه اشتباهی مرتکب شد و دیگر هم تکرار نشد به گردن آیت الله شیرازی است؟

کدام شبکه مورد تایید است؟

 

اگر برنامه های دیگر شبکه های منسب به ایشان که مقلدین معظم له آنها را اداره میکنند نظر آیت الله شیرازی است چرا برنامه های شبکه هایی مانند چهارده معصوم را نادیده میگیرند؟

میدانیم که شبکه 14 المعصومین (ع) یا فورتین که از شبکات آیت الله العظمی سید صادق شیرازی است خیلی از بیانات و اخبار آیت الله خامنه ای را پخش میکند یا در سایت آن قرار میدهد.

 

از جمله:

قائد الثورة الاسلامیة الایرانیة: المجموعات التکفیریة تشکل خطراً لجمیع المسلمین سواء الشیعة أو السنة

رهبر انقلاب اسلامی ایران: گروهک های تکفیری خطری بزرگی برای مسلمانان دارند هر چند شیعه یا سنی

در :

http://ch14.tv/index.php/post/36

 

 آیت الله جزائری نماینده امام خامنه ای در حسینیه عاشور

http://ch14.tv/index.php/post/42

برای مشاهده شبکات آیت الله شیرازی و شبکه فورتین بین آنها در سایت رسمی معظم له به لینک زیر مراجعه فرمائید.

حتی چندین بار بیانات و اخبار آیت الله خامنه ای در شبکه های آیت الله شیرازی نه فقط فورتین بلکه المهدی ، الزهرا ، ابالفضل ، خدیجه و ...پخش شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۲
Haghighat vahdat

نظرات  (۴)

با سلام؛ ایت الله العظمی شیرازی از جمله علما ومراجع عظام سنتی داخل کشور هستند که متاسفانه توسط رییس تقریب مذاهب و دارودسته ایشون مورد اهانت قرار گرفته وحتی بزرگنمایی شده دراین باره تاجایی که حتی وبسایت معظم له هم مسدود شده است
امام خمینی ره بارها تذکر داده بودند که نباید به مراجع وعلما اهانت بشود چون شان ومنزلت روحانیت درجامعه از بین خواهد رفت....
سلام علیکم
آیت الله سید صادق شیرازی و بیت شیرازی ها با قدمتی زیاد در خدمت تشیع فعالیت های مثبت داشته اند و حال که در چند سال اخیر تعداد شبکه های مقلدان ایشان به جهت تبلیغ اسلام و تشیع  زیاد شده ، به کام برخی نا خوشایند آمده و شروع به تخریب و تهمت زنی به این مرجع بزرگوار کردند . و دلیل این نا خوشایندی را میتوان از اختلافات فقهی، و همفکر بودن با دیگر مراجع مانند ایت الله و حید خراسانی، ایت الله روحانی، ایت الله صافی و... نام برد. اما چون سید صادق شیرازی دسترسی به شبکه ماهواره ای دارند و مرجع مطرح  و شناخته شده در دنیا هستند، مورد تخریب و تبلیغات سوء از جانب برخی قرار گرفتند.
خداوند تمام مراجع مذهب بر حق تشیع را حفظ بفرماید ان شاالله...
سلام

شما یعنی نوسنده وبلاگ را نمی شناسیم

ولی در مورد شبکه های ایشان فقط یک سوال:

اگر این شبکه های تحت اشراف ایشون نیست پس چرا در سایت رسمی ایشون هست؟

چرا از منحرفین برائت نمی جوید؟

هفته برائت؟ مستحب بودن قمه زنی؟ ترویج انجرافات؟ و ...
پاسخ:
سلام علیکم.
درمورد برائت از منحرفین منظورتان را مشخص کنید تا خدمتتان عر عرض کنم.
درمورد هفته برائت ایشان اعلام کردند که مورد تایید ایشان نبوده و نخواهد بود و برائت را به شکل کلی که قرآن فرموده است قبول دارند! و تاکید نموده اند اظهار برائت به معنای لعن علنی نیست! بلکه یکی از مصادیق برائت لعن است به این معنا که اگر کسی لعن علنی نکند معنایش این نیست که برائت ندارد.
درمورد قمه زنی نیز یک فتوای فقهی است که بسیاری از فقهای امروز نه تنها ان را مستحب نمیدانند بلکه انرا واجب کفایی میدانند!
ترویج انحرافات منظورتان مشخص نیست
امام خمینی: اگر کسی حرف از تفرقه زد حتی اگر زیر عمامه من بود، او را بکشید

حال با این مصداق مقایسه کنید عملکرد این سالهای حاج آقا سید صادق شیرازی و برادر ایشان و فرزندان لندن نشین ایشان که لعن خلفا را نه تنها مستحب که واجب میدانند و علنا نه تنها خلفای اهل سنت، بلکه مراجع و علمای شیعه از جمله آیت الله خامنه ای و آیت الله بهجت را نیز به باد ناسزا و لعن میگیرند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی